keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Neulontapodcastkutsuhuutovastustusyritys

Emmääää nyt voinut sille mitään. Kaikilla on niin hirveän hauskaa neulontapodcasteja nauhoitellessa ja katsellessa, että pakko oli mun myös. Mä ajattelin, että höpötän jatkossa neulomisjutut pääasiassa tuolla, ja sitten muut jutut täällä blogissa. Postailen tähän kuitenkin tietoa, kun uutta videota tulee.


Mainittu:

Tui 
mewii
 Nonnu
Hanna
iikku
tiinav
 asarum
setsu
markkas 
Yarngrimoire
http://www.garnstudio.com/
http://www.vyyhti.fi
Tour-de-Sock 2016 


Puikoilla:

Kappa (Veera Välimäki)
Vanessa Ives (bunnymuff)
KawKawEsque (Yarnissima)
Still Light Tunic (Veera Välimäki)

Suunnitelmissa:

Leaves of Grass (Jared Flood)
Teddy Sweater (Terri Kruse)
Sproutlette Dress (Tanis Lavallee) 

3 kommenttia:

  1. Tuuppas käymään Aurinkokujalla ja osallistu arvontaan.
    Hyvää alkanutta viikkoa.

    VastaaPoista
  2. Kattelin näitä putkahtaneita neulePoDcasteja läpi ja kiitokseni lähtee sulle. Sun podcast oli mukavan rento ja sitä taidan jopa malttaa katsella toistamiseen, vaikka muuten en oikein ole podcast hommaan jotenkin syttynyt. Löysin siis podcastisi ja sitä kautta myös blogin ravelryn kautta. Nyt siis myös blogisi lukijana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voikiitos! Mä olen hirveän inhottavan valikoiva podcastien suhteen, en itsekään saa mitenkään katsottua kaikkia, vaikkei edes suoraan osaisi sanoa mikä tökkii. Jokaiselle on omansa! Ja ihan hirveän kiva kuulla, että mun podcast sopii jollekin podcast-nirsoilijalle :D Meillä on nyt Ravelryssa myös oma grouppi, tule sinne! http://www.ravelry.com/groups/kiukkulinnun-podcast

      Blogi viettää nyt vähän jotain kesäloman tyyppistä. Neulominen vie kaiken ajan ja innostuksen tällä hetkellä. Mutta eiköhän mulla tännekin taas jotain asiaa ole jossain vaiheessa :)

      Poista